fbpx

AKTUALNOŚCI

CO NOWEGO W JANTARZE?


Sizeer z nową kampanią  STREET HEROES – This is how we do it!

Sizeer z nową kampanią STREET HEROES – This is how we do it!

Sizeer w nowym sezonie przygotował kampanię, w której pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”. Przewodnikami po świecie streetwearu są: Outman, Outfoot i Outfit – trójka Street Heroes, którzy pokazują co, jak, gdzie i dlaczego kupić, aby zaistnieć na ulicach miast. Kampania obejmuje zasięgiem Polskę oraz kraje regionu CEE, a opiera się na komunikacji w profilu media mix. 

Nowa kampania, to pierwsza odsłona działań zaplanowanych na 2019 rok przez sieć multibrandową. W oparciu
o platformę komunikacji Street Heroes – This is how we do it, kampania, w różnych wymiarach, obejmuje wszystkie rynki, na których obecna jest sieć Sizeer i trwać będzie do połowy maja. Na jej podstawie multibrand przemyca najważniejsze wartości  sieci, a robi to w sposób angażujący odbiorców na wielu płaszczyznach, po których przewodnikami są postacie Street Heroes: Outman,Outfooti Outfit. Bohaterowie kampanii pokazują jak korzystać z nieskończonych możliwości wyboru i tworzenia streetwearowych stylizacji. Dzięki temu, każdy stanie się pewnym siebieSTREET HERO. This is how we do it!– mówi Sizeer.

OUTMAN: https://youtu.be/p7WlLcMlgXs                    OUTFIT:https://youtu.be/ED-stPRKKXY                        OUTFOOT:https://youtu.be/AI-wZG5m5l4

 

Trzon kampanii stanowią kreacje video, które z jednej strony, prezentują street bohatrerów, a zarazem przekazują wartości, tak istotne w kreowaniu oryginalnego wizerunku. Koncepcja kreacji zainspirowana została premierami filmów o superbohaterach, w które obfitować będzie 2019 rok. Natomiast kanwą konstrukcji reżyserskiej materiałów wizerunkowych stała się postać Michaela Peny i jego sposobu opowiadania zdarzeń.  Każdy z filmów kończy wizerunek kozy, która jest nie tylko pupilem teamu Streest Heroes. Jej postać to mrugnięcie okiem do odbiorcy, a zarazem lajtmotive komunikacji. GOAT, w amerykańskim slangu, to #greatestofalltime – czyli osoba wyjątkowa, niezwykła lub sytuacja, która zyskuje takie miano.

 

Media mix  promujący  kampanię opiera się na reklamach video w sieci kin oraz płatnych formach w kanałach Social Media, jak: YouTube, Facebook oraz Instagram. Towarzyszą temu również działania w centrach handlowych, a uzupełnieniem całości są GIFy oraz 20 krótkich filmów produktowych, a także zdjęcia, składające się na lookbook nowej kolekcji. Za produkcję materiałów odpowiada BRPD Films, natomiast koncepcja została przygotowana przez zespół Sizeer.