KARTA PODARUNKOWA CH JANTAR

POMOC



Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące użytkowania Karty Podarunkowej. Jeżeli nie znajdziesz wśród nich odpowiedzi, której szukasz, napisz do nas na adres hanna.szczurowska@cushwake.com.

Czym jest przedpłacona Karta Podarunkowa?

Karta Podarunkowa jest instrumentem płatniczym na okaziciela. Dzięki temu Kartę można wręczyć dowolnej osobie, która staje się jej pełnoprawnym posiadaczem.

Jak można nabyć Kartę Podarunkową?

Aby dokonać zakupu Karty, nie trzeba wypełniać żadnych formalności – wystarczy przyjść do Punktu Informacyjnego CH Jantar. Kupujący zostanie poproszony o podanie swoich danych osobowych, a w niektórych przypadkach o dowodu tożsamości.

Jak można wpłacić środki na Kartę Podarunkową?

Zasilenie Karty odbywa się w Punkcie Informacyjnym CH Jantar. Jedyne obowiązujące formy płatności to: karta płatnicza i przelew bankowy (dane do przelewu klient otrzyma po kontakcie z personelem Punktu Informacyjnego CH Jantar, pod adresem hanna.szczurowska@cushwake.com lub z infolinią).

Czy muszę aktywować Kartę?

Karty zakupione w Punkcie Informacyjnym CH Jantar aktywowane są już po 30 minutach od ich zakupu.

Jak i gdzie można wykorzystać środki z Karty?

Karta Podarunkowa umożliwia jej użytkownikowi bezpieczne płatności w punktach usługowo – handlowych na terenie Centrum Handlowego Jantar, w których akceptowana jest płatność MasterCard. Płatność Kartą nie obejmuje wysp znajdujących się na pasażu CH Jantar oraz następujących najemców: 7th Street, Apart, Kantor Promes, Eurobank, Orange, Rossmann, Drogeria Natura. Karty nie można używać przy płatnościach on-line ani w bankomacie.

Czy Karta posiada numer PIN?

Karta podarunkowa nie posiada numeru PIN, a dokonywane nią transakcje autoryzowane są podpisem użytkownika.

Co zrobić po wykorzystaniu środków na Karcie?

Karta Podarunkowa jest kartą jednorazowego doładowania. Po wykorzystaniu załadowanych na niej środków Kartę należy zniszczyć.

Jak można sprawdzić stan konta na Karcie Podarunkowej?

Istnieje kilka możliwości sprawdzenia stanu środków na Karcie Podarunkowej:

  • na stronie internetowej www.flex-e-card.pl/sprawdz-saldo,
  • w Punkcie Informacyjnym CH Jantar,
  • pod numerem biura obsługi klienta +48 22 490 6923,
  • poprzez skanowanie smartfonem kodu QR na odwrocie Karty.

Co to jest ‘kod dostępu’/’Pass code’/kod aktywacyjny’?

Pass code to przyporządkowany każdej Karcie 6-cyfrowy numer, który jest i jest widoczny na rachunku ‘Informacja o Karcie’. W niektórych przypadkach jest on potrzebny do sprawdzenia stanu środków na Karcie.

Czy na Kartę Podarunkową można otrzymać zwrot pieniędzy za oddawany do sklepu towar?

Tak, jeśli sklep akceptuje zwrot środków na karty płatnicze. Odbywa się to w taki sam sposób jak w przypadku innych kart płatniczych.

Czy Karta posiada datę ważności?

Tak, środki na Karcie są ważne przez 12 miesięcy od jej zakupu.

Czy można użyć Karty gdy cena towaru jest wyższa niż dostępne na Karcie środki?

Tak, należy wtedy poinformować kasjera o dostępnych środkach na Karcie. Kasjer powinien zrobić wtedy transakcję łączoną – pobrać dostępną kwotę z Karty oraz resztę w innej formie płatności.

Jaka jest minimalna i maksymalna kwota doładowania?

W przypadku zakupu w Punkcie Informacyjnym CH Jantar, Kartę można doładować kwotą od 30zł do 4000zł.

Czy użytkowanie Karty wiąże się z dodatkowymi opłatami?

Nie, Karty używa się tak jak każdej innej karty płatniczej.

Gdzie można znaleźć regulamin użytkowania?

Regulamin użytkowania Karty można znaleźć na stronie internetowej www.ch-jantar.pl.

Co należy zrobić w przypadku zagubienia lub kradzieży Karty?

W przypadku zgubienia Karty lub jej kradzieży należy skontaktować się z biurem obsługi klienta pod numerem telefonu: +48 22 490 6923, gdzie zostanie ona zastrzeżona. Użytkownikowi zostanie wydana nowa Karta
o wartości równej kwocie znajdującej się na Karcie w momencie jej zastrzeżenia. Nowa Karta będzie wydana w Punkcie Informacyjnym CH Jantar za dodatkową opłatą 20zł.

Dlaczego konieczne jest podawanie danych osobowych podczas zakupu Karty?

Dane osobowe są konieczne aby w razie jej utraty, użytkownik mógł ją zastrzec. Dzięki danym osobowym, konsultant będzie mógł ją odnaleźć w systemie i zablokować.

Administrator programu jako instytucja finansowa jest zobligowany do rejestrowania danych osobowych osób kupujących Karty Podarunkowe w celu przeciwdziałania oszustwom finansowym i ‘praniu brudnych pieniędzy’.